חלב: הפרטנר הבריא שלך לאימון

מי מאתנו שנוהג לבצע פעילות ספורטיבית יודע עד כמה חשוב לבוא מוכן לאימון…לנעול נעליים מתאימות, ללבוש בגד אוורירי, לבצע תרגילי חימום ומתיחה לשרירים ולמפרקים.

אולם יש עוד אלמנט אחד חיוני ומהותי לאימון אפקטיבי והוא – תזונה נכונה. רוצים לדעת מה לאכול, כמה לאכול ומתי?

אתם מוזמנים לקפץ בספורטיביות לכתבה הבאה…

המלצות תזונתיות לצריכת חלב בישראל ובעולם

ארגוני הבריאות בארץ ובעולם ממליצים על צריכה של מוצרי חלב כחלק מתזונה מאוזנת ובריאה.

לפי האיגוד הישראלי לרפואת ילדים: בגילאים 12-24 חודשים מומלץ לצרוך לפחות 2 מנות חלב ו/או מוצריו ביממה. בגילאים 2-8 מומלץ לצרוך לפחות 2-3 מנות חלב ו/או מוצריו. בגילאים 18-9 מומלץ לצרוך לפחות 3 מנות חלב ו/או מוצריו".

בדיקות מועצת החלב קובעות: לכמות ההורמונים בחלב אין השפעה על גוף האדם

בדיקות של מועצת החלב קובעותכמות ההורמונים בחלב הישראלי זהה או נמוכה מכמותו בחלב בעולם ולכמות זו אין השפעה על האדם

לאור ההתעניינות הציבורית ערכה לאחרונה מועצת החלב בדיקות לקביעת רמות אסטרוגן ופרוגסטרון בחלב…

לקריאה נוספת היכנסו